הסל שלי
הסל שלי

אין מוצרים בסל

תקנון אתר

אמנת השירות ותקנון ב-iStore
גולשים יקרים,
כמשווק רשמי של Apple בישראל, אנו מחויבים לרמת השירות הגבוהה ביותר.
אנו מאמינים שלכם, כצרכנים שבוחרים לקנות ב-iStore, מגיע לקבל את חווית הגלישה, הקניה והשירות
הטובה ביותר ולכן חרטנו על דגלנו את המחוייבות לחדשנות, איכותיות, חוויתיות, תחרותיות ומקצוענות.
 
מתוך ניסיוננו ניסחנו, אמנת שירות ותקנון המבטאים את התחייבותנו כלפיכם. 
 

תנאי ביטול עסקה

מדיניות הביטול עסקה מתייחסת ללקוחות פרטיים בלבד.

אנו מתחייבים כי בכל רכישה שלך באמצעות אתר iStore תקבל את המוצר שהזמנת תוך פרק הזמן שנקבע ביננו,

במידה ולא - אנו מתחייבים להחזר כספי מלא בהתאם לקבוע בחוק וכדלקמן:

  1. ביטול עסקה יעשה תוך 30 ימים מיום קבלת המוצר או קבלת טופס הגילוי (טופס הזמנה / חשבונית) - המאוחר מבינהם.
  2. הודעה על הביטול תעשה בכתב באמצעות טופס ביטול עסקה בדוא"ל, בפקס, בדואר בשיחה טלפונית, בטופס ביטול עסקה בקליק או במסירה ידנית.
  3. באם החלטת לבטל את הזמנתך שלא בגלל חריגה מזמני אספקה, פגם בייצור המוצר או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק בפועל, יחולו דמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם כקבוע בחוק והמוצר יוחזר על חשבון הלקוח. בביטול עסקה בגין חריגה בזמני האספקה, פגם בייצור המוצר או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר בסופק בפועל, יזוכה הלקוח זיכוי מלא והמוצר יוחזר על חשבון iStore.
  4. בביטול עסקה שנעשתה בכרטיס אשראי/המחאה תתווספנה עמלות חברות האשראי/ERN.
  5. לא ניתן לבטל רכישה של מוצר אשר יוצר על פי הזמנה יחודית לפי דרישת הלקוח ו/או מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה, שכפול ו/או שאריזתם המקורית נפתחה ובכלל זאת רכישה של מוצר בעל מספר סידורי אשר נמסר ללקוח וניתן להעתקה. מוצר אשר בוצעה לו אקטיבציה ו/או הופעל ו/או חובר לרשת החשמל לא יעמוד בתנאי ביטול העסקה בהתאם לקבוע בחוק.
  6. החברה תמסור ללקוח העתק של ביטול הודעת החיוב כפי שנמסרה לחברת האשראי.
  7. מוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית.
  8. לחברה שמורה הזכות לתבוע את הצרכן בגין ירידת ערך המוצר המוחזר.
  9. החברה רשאית לבטל את העסקה במקרה של טעות קולמוס בתאור המוצר או מחירו ולא תהיה כל טענה או תביעה כלפי החברה במקרה שכזה. 
  10. במקרה של מחסור במלאי לפריט 1 או יותר ובהעדר צפי אספקה - תהיה רשאית החברה שלא לחייב את הלקוח על הזמנתו, עד אשר יתחדש המלאי למוצר - ואם לא יתחדש תוך 14 יום תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה על פי שיקול דעתה ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כלפי החברה. באם חוייב הלקוח בגין עסקה זו - יזוכה הלקוח זיכוי כספי מלא.
  11. עסקה שחויבה בתשלומים תזוכה באותו האופן.
משלוחים ואספקה
  1. אנחנו ב-iStore מספקים את כלל המוצרים במשלוחים בדואר מהיר ע"י חברת UPS. חברת UPS מבצעת משלוח בין לילה.
  2. משלוחים יופצו ללקוח במהלך יום העסקים כפי שתואם עמו, בין השעות 08:00 - 17:00.
  3. זמן האספקה למוצרים הינו בהתאם לזמני האספקה המשוקפים באתר לכל מוצר והכל בכפוף לזמינות המוצר במלאי.
  4. על אף האמור - בהזמנה של יותר מפריט אחד, זמן האספקה לכלל הפריטים יקבע בהתאם לזמן האספקה של הפריט בעל זמן האספקה המאוחר ביותר. ללקוח שמורה האפשרות לבקש פיצול האספקה להזמנתו, בכפוף לתשלום דמי משלוח.
  5. במידה והמוצר איננו במלאי, iStore תיידע את הלקוח בזמני האספקה העדכניים וללקוח תהיה שמורה הזכות האם ברצונו להשלים את ההזמנה ולהמתין את פרק הזמן שנקבע או לחלופין שלא להשלים את העסקה.
  6. למחשבים משודרגים זמן האספקה הינו עד 30 ימי עסקים.
  7. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א'-ה') ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג ואף לא את יום הזמנת המוצר.
  8. בעסקה בה נמסר זמן אספקה משוער, זמן האספקה בפועל יקבע בכפיפות לזמינות המלאי בלבד ועשוי להשתנות בהתאם לזמינות הפריט.
שביעות רצון מלאה
  1. אנו פועלים על מנת להבטיח את שביעות הרצון המלאה שלך מהרכישה באתר.
  2. כדי שתישאר מרוצה, אנחנו ב-iStore נעשה אנו נעשה את מירב המאמצים שכל פניה שלך לשירות הלקוחות תטופל תוך זמן קצר.
  3. כולנו, בצוות השירות של iStore , נמצאים כאן בשבילך ונלווה אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת.
  4. לשם כך אנו מפעילים מוקד מקצועי על מנת לקבל את פניותך ולטפל בהן בהקדם.
בכל קניה שלך ב-iStore תוכל להיות בטוח שיהיה מי שיקשיב ויסייע.
 
שירות ואחריות
  1. ב-iStore תמצאו אך ורק מוצרים איכותיים אשר עברו בדיקות ואישורים קפדניים על ידנו.
  2. השרות והאחריות למוצרים ניתנתים על ידי נותן השירות באחריות - כמפורט בעמוד כל מוצר ומוצר תחת סעיף: ״אחריות״. אולם אנחנו ב-iStore ערבים לאחריות זו ולכן, נדאג לסייע ולטפל במימוש האחריות למוצר בכל בעיה בה תיתקלו. האחריות תינתן בהתאם לתנאי האחריות אשר נקבעו על ידיי יבואן המוצר והכל בכפוף לקבוע בחוק.
שמירה על המידע האישי היקר לך
  1. מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה, למדיניות הפרטיות שלנו.
  2. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן.

מדיניות תמחור
  1. אנחנו ב-iStore מאמינים כי מגיע לך להנות מהמוצרים הטובים ביותר במחירים הזולים ביותר. באם נתקלת במוצר זהה למוצרינו במחיר זול יותר במקום אחר נודה לך אם תסב את תשומת ליבנו ולכך על מנת שנוכל להציע לך את המחירים האטרקטיבים ביותר.
  2. המחירים אשר מצויינים באתר רלוונטיים לרכישה מקוונת בלבד.

 

הקניה ב-iStore - קניה בטוחה!

אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם נציגי המוקד הטלפוני שלנו בטלפון: 073-2130507 בכל שאלה, בקשה או בעיה לפני הרכישה, במהלכה ולאחריה. 

 

עודכן לאחרונה בתאריך 01 בינואר, 2020

 

top